sâmbătă, 26 iulie 2008

Needs




Mi'am aprins o tigara. A treia din minunatul meu ritual ce ma readuce in cotidian.
Trezita din somn cam pe neasteptate, m'am pus pe gandit. La niste lucruri pe care le discutam cu cineva duminica dupa-amiaza in Cluj, in fata Universitatii, in spatele statuii, la umbra. Needs. Atat de diferite. Dar exista piramida, prioritatile. What's the point, then? Fiecare le avem, dar de ce ne este atat de greu, atunci, sa le intelegem si sa le acceptam pe ale celorlalti!? Atat de urat suntem construiti? Fiecare se pune pe el insusi pe primul loc. E frumos cand ajungi sa nu mai faci asta. Cred ca atunci iubesti, dar oricum, asta nu'ti estompeaza piramida lui Maslow; sau poate doar n'ar fi sanatos.

Da, nu'i acelasi lucru. Nevoia nu e acelasi lucru cu dorinta, dar linia dintre ele e foarte subtire. We're human. O trecem tot timpul. Nu stim niciodata daca "aveam nevoie" sau "asa am vrut".
...but there's a thing about needs. That's it. Sometimes, when you get them, you don't need them anymore.

Doar fiindca ALTII au nevoi si dorinte vizavi de noi, de ce ar trebui sa ne simtim obligati sa le indeplinim?


Elegantly Wasted.

Niciun comentariu:

Blog Archive