joi, 24 iulie 2008

STOP AND STARE!

Lumanari, fum de tigara, vin. But where the fuck are you!? Oare dormi? I don't care.

"This town is colder now."

Ploua. Iar. Macar nu ma omoara caldura. Dar simt ca ma omoara alte chestii.

"I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be."


Oare? Ma tot intreb cum am ajuns aici. Nu'mi dau seama. As vrea sa pot spune ca n'am avut de ales, dar nu, sunt destul de responsabila incat sa nu'mi permit sa dau vina pe altii si sa'mi asum totul ca fiind "ceva al meu". Si numai al meu.

"You start to wonder why you're 'here' not there."


N'am decat un raspuns la versul asta: "You can sacrifice me.." you can be where you wanna be!

OHHH, GOD!!!

N'am mai avut demult o noapte cu atatea ganduri care se vor transpuse in randuri.


Elegantly Wasted.

Niciun comentariu:

Blog Archive