joi, 14 august 2008

When I Loved Myself Enough,

...
I began to know
I was in the right place
at the right time
and I could relax .....

"~ M'am simtit silita sa incetinesc, sa o las mai usor, iar acest lucru a insemnat DIFERENTA.
~ Am realizat ca nu sunt speciala, dar sunt unica.
~ Am redefinit ideea de succes si viata a devenit simpla.
~ Am vazut ca nu trebuie sa vanez viata. Daca sunt discreta si stau nemiscata, viata insasi vine la mine.
~ Am renuntat la convingerea ca "viata este grea".
~ Am realizat ca dureream emotionala e un semn ca ating adevarul exterior.
~ Am invatat sa imi intalnesc propriile nevoi, fara sa le numesc egoism.
~ Nu am mai avut nevoie de oameni sau lucruri ca sa ma simt in siguranta.
~ Am incetat sa'mi mai doresc ca viata mea sa arate altfel si am inceput sa o vad asa cum e; viata mea mi'a folosit in evolutia mea personala.
~ Am incetat sa'mi proiectez fortele si slabiciunile asupra celorlalti si am invatat sa le tin pentru mine.
~ Am incetat sa ma mai epuizez prin incercari exagerate.
~ Am inceput sa vad jignirea in incercarea de a forta pe cineva sau ceva care nu este pregatit.
~ Partea impulsiva din mine a invatat sa astepte momentul potrivit.
~ Am inceput sa accept inacceptabilul.
~ Am inceput sa abandonez tot ce nu era sanatos. Oameni, locuri de munca, principiile si obiceiurile mele - tot ceea ce ma retinea "mica".
~ Am putut spune adevarul despre talentele si limitele mele.
~ Nu am mai raspuns la telefon atunci cand nu voiam sa vorbesc.
~ Am inceput sa imi vad scopul si sa ma indepartez incet de lucrurile care ma distrageau.
~ Am invatat sa spun "da" atunci cand am vrut si "nu" atunci cand nu am vrut.
~ Am vazut dincolo de bine si rau si am devenit neutra.
~ Mi'am recunoscut curajul si temerile, naivitatea si intelepciunea si le'am facut loc tuturor la masa mea.
~ Am pierdut teama de'a marturisi propriul adevar pentru ca mi'am dat seama cat de valoros e.
~ Am putut sa fiu impacata cu fluctuatiile de disperare.
~ M'am iertat pentru momentele in care am crezut despre mine ca sunt indeajuns de buna.
~ Am incetat sa ma tem de fricile mele.
~ Mi'am dat seama ca mintea mea poate sa ma tortureze si sa ma amageasca, dar toate acestea, in folosul inimii mele.
~ Am inceput sa gust libertatea.
~ Iertarea celorlalti a devenit un fapt irelevant.
~ Mi'am gasit puterea si am scris aceste randuri."


Elegantly Wasted.

Niciun comentariu:

Blog Archive