joi, 11 septembrie 2008

Spune'mi tu!

Spune'mi tu de ce sunt aici. Poate cineva imi da drumul apoi ma trage inapoi. Poate pentru ca totul pare atat de bun...poate pentru ca asta este singurul lucru pe care il am.
Spune'mi tu motivul pentru care raman, daca totul e atat de clar iar "mainele" e'atat de gri...Poate pentru ca totul pare atat de simplu...in sala de asteptare cu totii suntem la fel.

De ce sa fug daca viata nu asteapta...? Nu stiu cine imi leaga picioarele de pamant. Voi astepta pana maine, sa vad daca ma dezleaga cineva.
Pentru ca nu e nimic mai mult decat acesti patru pereti si un pumn de vise care dispar cand ma intorc. Pentru ca nu e nimic altceva decat zgomotul masinilor care'mi aduc mintea la realitate cand noaptea se sfarseste...

Spune'mi tu de ce sunt tot aici si de ce chiar daca imi deschizi usa nu indraznesc sa ies...La un minut de tine, totul capata sens, dar in urmatoarea secunda e'atat de gol!
De ce vreau sa zbier cand nu ma aude nimeni? Tacerea nu mai raspunde intrebarilor mele iar zilele fericite au fost duse de ploaie...


Elegantly Wasted.

Niciun comentariu:

Blog Archive